Lyxig vardag

Photo: Rikard Ekberg

För att lyxa till denna tisdag, medan vi gör pastasallad för några dagar framöver, så korkade vi upp en gåva från Rikards föräldrar. En flaska med alkoholfri bubbel. Kan informera om att det var fruktansvärt gott.. 

Har gymmat ikväll, och nu är vi snart färdiga med all denna pastasallad, och då kallar min kopp med té framför tv:n en liten stund, innan jag kommer slockna.. lär gå rätt fort. Hörs imorgon! ♥



To make this tuesday more luxurious, while making an awesome pastasallad for a few days now, we opened a gift from Rikards parents. A bottle of alcoholfree champagne. Can inform you that it was SO good.

Came back from the gym, and we're soon finished with this sallad, then I will take my cup of tea as I do every night to relax, and I know that I will fall asleep very fast.. so, talk to you tomorrow. ♥


Kommentarer
Postat av: Robin

Alkoholfritt bubbel? Jag visste inte äns att de existerade. Öl och cider ja, men bubbel? Nej, men där ser man :P

Svar: Ja, världens bästa alternativ för mig som älskar bubbel, men inte gillar alkohol. TJOHO!
Eleine

2013-11-06 @ 14:07:34
URL: http://thegamingground.com
Postat av: Robin

En tjej som inte gillar alkohol, i Sverige? Det var som fan? Själv fick man cp stämpeln i huvudet på gymnasiet, för att jag INTE söp ner mig varje helg.

Jag dricker då och då, men inte för att dricka mig full som en spruta. Jag ser liksom ingen charm i det...

Svar: Uppskattar absolut de goda smakerna i olika ölsorter, bubbel, vin m.m. Men jag är absolut inget fan av alkohol, och väljer gärna alkoholfritt!
Folk får tycka och säga vad de vill, men jag är rädd om mima hjärnceller och lever hellre ett sunt liv än att festa, käka skit och bara sova bort min lediga tid. ;)
Eleine

2013-11-07 @ 11:57:34
URL: http://thegamingground.com
Postat av: Robin

Jag dricker för att det är gott. Inte för att bli packad. Så resonerar jag också, jag har dessutom inte tiden att löka bort mina dagar (läs bakfylla).

Så jag kan bara hålla med dig! Ha en bra helg btw ;)

Svar: Underbart att höra! :D
Men detsamma förresten, haha!
Eleine

2013-11-08 @ 12:15:47
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0