Kvällspasset

Igår köpte jag något som heter Chi-san på apoteket. Det ska ha en uppiggande effekt. Jag drabbas varje dag av en trötthet som jag inte står ut med, och jag började ta det igår. Hyfsad effekt, fram tills idag. Efter vi hade ätit idag somnade jag nästan på sushirestaurangen, haha. Alltså det är helt galet! Jag äter bra, tränar mycket, sover de timmarna jag behöver, ändå blir jag så trött.. det är helt otroligt! Men jag ger inte upp Chi-san än, jag ska fortsätta med det. Hoppas bara jag kan få slippa denna trötthet snart, jag älskar ju att ha energi till en himla massa!

Ska ändå släpa mig till gymmet tänkte jag och köra slut på mig själv, så jag verkligen somnar som ett barn idag. Imorgon har vi gig och det blir även en liten runda inom familjen och säga hej när vi ändå är norrut. 



Yesterday I bought something called Chi-san at the drugstore. It's supposed to make you feel a little bit more cheerful. 'Cause everyday I'm getting so tired and I just don't want that. So I started with Chi-san yesterday, and it seemed to work out pretty good, until tonight. After we we're finished at the sushirestaurant I almost fell asleep, in the restaurant! Unbelievable. I eat right, sleep all the hours I need, and I work out a lot. I'm not giving it up though, I will continue with it. Just hope I can get rid of it very soon, I love to have positive energy and do a lot of stuff! 

I will go to the gym anyway. Really hope it can work out for me. Tomorrow we have a gig, and when we're up north already, we will drive by our family and say hi.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0