Heartbreak Tattoo

Tack för idag bästa Malin på Heartbreak Tattoo. Jag är öm, det svider, men jag är så nöjd. Min hand har bleknat lite sedan vi gjorde den, och nu fyllde vi i den.. verkligen på djupet. Det kändes, men nu ska det sitta banne mig! 

Dags att ta tag i matlagningen dock! Känner mig lite handikappad med ena handen inplastad och inte så brukbar.. men det ska nog gå ändå. :) 



Thank you for today Malin at Heartbreak Tattoo. It hurts, I'm a bit swollen, but I'm so happy. The rose on my hand was so pale now from when we did it the last time, so time to fix it. Now it's color all the way in to the bone.. or, it feels like it! 

Time to make food. Feeling a bit handicapped without my right hand, but I think it will work anyway.

Sist min hand var tatuerad. | Last time my hand got tattooed.
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne Thool

Vad snyggt det blev <3

Svar: Tack ❤️
Eleine

2013-11-07 @ 18:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0