Gothic Style - Fynd!

Äntligen har denna veckan dragit igång! Jag mjukstartar med att fynda fantastiska prylar, och ska snart bege mig ut för att hitta en exakt location imorgon i denna fina stad för vår plåtning. Mer info om den plåtningen kommer senare, är så lycklig att jag spricker!

En annan rolig sak är att ett stort smyckesföretag ( inte för det företag jag tävlar som modell för just nu, det kommer mer info om det lite längre fram..), utan ett annat, har kontaktat mig och vill påbörja ett samarbete. Jag är överlycklig! Så, nu ska jag sätta mig ner och bestämma mig för vilka av hennes smycken som ska användas till plåtningar inom den närmsta framtiden. Länkar till deras hemsida senare idag, ni måste bara få se. 

Det jag fyndade nu under morgonen kom som en överraskning. På sidan lightinthebox.com har de verkligen ALLT. Till förskräckligt bra priser.. letade upp lite av deras gothiska prylar, såsom smycken, och om det var billigt? Oförskämt billigt om jag får säga det själv. 4 stycken nya gothiska vackra chokers, för 170kr inkl. frakt. Ett litet nöjt flin kan man nu skåda i mitt ansikte..



Finally this week is here! I started with shopping some amazing, and cheap stuff on the internet, and soon I will go out for a walk and pick the exact location for our photo shoot tomorrow. More information about that shoot is coming up, I'm so happy I don't know what to say!

Another thing that makes me very happy, is that a big jewelry company (not the one I'm in a competition about modelling for, I tell you more about that in the near future), it's another one. They conctacted me and want to collaborate with me! I'm thrilled! So now I will sit down for a few minutes and pick which pieces from her collection that will be perfect for my future photo shoots. Will give you a link later to their website, to die for! 

What I bought this morning came as a big surprise. The website lightinthebox.com really have it ALL. To really low prices.. So I started to search for their gothic stuff, like beautiful chokers, and it was so cheap! I got 4 new gothic chokers for 170SEK including the shipping. That's crazy! A big smile is now covering my face..

Ett utav halsbanden jag köpte (64kr) | One of the chokers I bought.. (64SEK)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0