Gothic Friday

Det är fredag, och jag är så taggad inför denna dagen. 

Om en liten stund kommer min vän Ida hit för att se hur vi har det i nya lägenheten, dricka lite kaffe och bara ta det lugnt. Sen ska jag börja förbereda inför kvällen. Då har vi spelning på Upp eller Ner här i Ystad, och det blir några timmars ordentligt röj! Ska bli riktigt roligt, är riktigt laddad. Min hand är väldigt svullen och ser rolig ut, men det ska nog gå smärtfritt ändå! 

Vad ska ni hitta på denna fredag? 


It's friday, and I'm so on for this day! 

In a short while Ida, an old friend of mine, is coming over. She wants to see our new apartment, grab a coffee and just hang out for a while. After that I will prepare for tonight. At 20.00 we will start our gig at restaurang Upp eller Ner here in Ystad. I'm really thrilled about tonight, and my hand is very swollen and looks funny, but I hope I will make it through the night without pain! 

What are you up to this friday? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0