Friday

 
Fredag igen, och veckorna springer iväg. Inte många veckor kvar på år 2013. Mycket ska hinnas med! Just nu har jag ringt lite samtal, och ska sätta mig ner och skriva texter på datorn. När vi skriver låtar är det mest kladdiga papper som sparas, men saker och ting måste renskrivas också, det ska jag göra nu! Är så stolt över texterna vi skapat ihop, de är makalöst bra, och mitt engelska ordförråd blir bara större och större. Man lär sig mycket! 


Friday again, and the weeks are just running so fast. Not many weeks left of the year 2013, and a lot is left to do. Just did some phonecalls, and I'm gonna sit down now and write some lyrics on the computer. When we write music it's often only some small pieces of papper with a messy lyric, so now I'm gonna rewrite it on the computer. I'm so proud of these lyrics we've made, they're so good! Also my vocabulary is getting bigger and bigger. I've learned a lot! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0