Ärenden

 
En väldigt grå dag, men tänkte piffa upp den med att klä mig lite extra snyggt idag. Bara för att. Inte för att jag bär neongrönt direkt, men en spetstopp är något utav det snyggaste jag vet. :) 

Ska ner på stan för lite ärenden på banken osv, sen repetition inför kommande spelningar. Ska även förbereda mig lite mentalt inför imorgon, då ska jag till min fina tatuerare Malin i Löddeköpinge och tatueras vidare. Imorgon kommer det göra ont.. alltså ONT. Haha, får lite ångest när jag tänker på det, men blir fint.. 



A very grey day, and I think I will cheer it up a bit and dress up a little bit more than I use to. Just because I can. Well, I'm not wearing anything very green or pink and so on, but a black lacetop is one of the most good-looking things I know. :)

Going downtown for som errands on the bank, then I will rehearse for upcoming gigs. Also I will prepare myself mentally for tomorrow. I'm going to my sweet tattooartist Malin in Löddeköpinge to get some more ink, but tomorrow it will hurt.. I mean HURT. Getting a little bit panic when I'm thinking about it, but it will look good. 




Kommentarer
Postat av: Yvonne Thool

Du är fin i allt lycka till hos Malin <3

Svar: Tack Yvonne <3
Eleine

2013-11-06 @ 15:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0