Verse II

Godkväll alla fina!

Den 25:e maj kommer jag uppträda i Landskrona, och det blir många utav artisterna från Landskrona. Två killar fick jag äran att lira med på Landskronagalan 2013, nämligen Verse II. De har nyss släppt sin nya singel "Soldier" tillsammans med Eddzaa.


Jag stöttar grabbarna, och hoppas att ni också gör det. Låten finns här nedan på youtube, och ni hittar dem på bland annat facebook. 

In och gilla de båda på Facebook:
Verse II
Eddzaa

Vill ni även hålla lite mer koll på Verse II och var de uppträder härnäst, kika på deras fina hemsida HÄR.

 
 

Kommentarer
Postat av: Jesper

Nice att du supportar min bror! :D

2013-05-15 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0