Tungt.

Det var en fruktansvärd, tung och jobbig begravning. Lova mig att ni tar till vara på livet ordentligt. Det finns mycket att leva för.

Jag har idag sagt ifrån om mitt deltidsjobb i köket som skulle varat fram till den 13 juni. Chefen jag haft där är en kvinna som är väldigt, väldigt klok. Jag är henne väldigt tacksam och hon har lärt mig mycket. Även hennes ord stämmer in med så många andras. Ta till vara på chansen!

Det ska jag också göra. Nu blir det 100% fokus på musiken. Jag har massa energi till det och vägarna börjar uppenbara sig. Jag vet att vi är på väg är rätt håll. Musikvideon börjar spelas in på riktigt nu snart och det kommer bli så bra.. Jag längtar.

Nu ska jag försöka koppla av lite och koppla bort alla tankar runt begravningen jag tog del av. T o m prästen fick pausa för det brast för henne.. Otroligt starkt.

Sen ska vi in till stan och repa med bandet inför imorgon. Jätteduktiga grabbar. Länkar till dem senare! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0