Tempo

Vi håller ett bra tempo idag. Oj oj oj! 

Stack iväg mot Lödde då min piercing i näsan har läkt fint, så nu har jag bytat till en hel ring istället för halv med kulor... gillade inte den, den var alldeles för stor. Så nu har jag en liten fin sak som är mycket mer diskret, mycket finare. Dock ingen bild i nuläget tyvärr!

Mötte även upp fina Bibbi för att planera lite inför ett kommande bröllop, sen mot gymmet där vi körde rygg och biceps. Gick bra även om jag kände mig lite svagare än vanligt idag.. 
 
Nu ska jag strax bli skjutsad till tågstationen i närheten och ta tåget till Helsingborg och besöka Ego Estetica för att kolla min näsa och se vad som behövs göra, om det behövs göras någonting (det tycker ju då jag.. hehe). Så vi hörs senare, blir mycket spring idag.

Imorgon har jag en planerad fotografering i Malmö, blir lite utöver det vanliga men det kommer bli SÅ häftigt. Riktigt coola kläder är involverade.. väldigt.. jag! :) Sen efter det blir det design möte med Johanna Persson jag faktiskt plåtades med för ett tag sen, inför kommande musikvideon. Ska bli jättetrevligt!

Här har ni en bild på mig och Johanna tillsammans sen sist vi sågs. Fina människa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0