Superwoman?

God morgon!

Ni vet.. Ibland tar man sig vatten över huvudet och tänker att man självklart klarar det ändå. Men, jag har gjort det så pass länge, och jobbat ca 14h per dag med olika saker, både i kök och med musik. Även på helger har det varit lika mycket.

Igårkväll tog det stopp för mig. Tårarna tog aldrig slut. Paniken tryckte över bröstet, jag fick inte luft.

Rikard tog hand om mig och hjälpte mig att andas. Vi fick till slut ur mig att jag var helt färdig. När jag till slut lyckades andas hyfsat normalt igen, tillagade han mig en kopp med varm mjölk och honung och höll om mig tills jag somnade.

Denna månaden är väldigt extrem, och det kommer inte bli mindre jobb heller mot sommaren, men i sommar har jag inte mitt köksjobb, men just denna veckan behöver jag en liten paus. Att bara kunna fokusera på musiken, och även musikvideon som dragit igång rejält nu.

Jag fick ge mig denna gången, och jag ska försöka återhämta mig det bästa jag kan. Jag kommer inte försvinna härifrån utan allt kommer vara som vanligt.

Jag har nått så många av mina mål, och är så nära att nå resterande. Vet att det kommer gå, och behöver lite mer tid åt musiken just nu helt enkelt.

Idag blir resten som planerat. Ska möta upp producenten och fortsätta med musikvideon, blir att gå igenom de sista detaljerna och det blir i Lund. Nu innan dess, så ska jag ta en kopp grönt te och ut och gå i det fina vädret och bara andas.

Tack alla ni fina som går in här varje dag och läser. Ni gör så mycket mer för mig än vad ni kan ana.

All kärlek ❤️


Kommentarer
Postat av: Gisela

Jag blir på riktigt ledsen :'( var rädd om dig! Du har ett liv och en kropp och ja, man vill göra mycket men man kan inte göra alla. Och speciellt inte samtidigt.. Du Kommer nå alla dina mål, du måste bara ge det lite mer tid.
Som sagt, du är helt fantastisk! ❤

2013-05-13 @ 08:36:31
Postat av: GUNZAN

LÅTER INTE BRA DET MADDE!fY PÅ DIG, DU MÅSTE VARVA NER,ANNARS KANSKE DU INTE NÅR DINA MÅL.

2013-05-13 @ 13:38:42
Postat av: C

Och du säger åt mig att ta det lugnt? :P Hehe.

Hoppas verkligen allt är bra med dig nu. Ta det lite lugnare och lite mer egen tid så skall du nog se att allt blir bra snart igen. Du har verkligen en toppen kille som tar hand om dig. :)
Tag hand om er.

2013-05-13 @ 19:23:23
Postat av: Liie

Jag vet hur svårt det är att ta det lugnt när man vill så mycket, men ibland måste man tyvärr sakta ner lite. Hoppas du får det lättare snart!

2013-05-13 @ 21:20:27
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Malin, Indian

<3 always here for you

2013-05-19 @ 16:58:00
URL: http://www.blogg.matprataren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0