Småland!

Brr, sitter här och fryser om morgonen. Där vi bor just nu, skiner inte solen direkt in genom fönsterna på varken morgon eller kväll, så här är lite extra kyligt båda gångerna om dagen.

Men iallafall, så ska jag som vanligt strax iväg och jobba, skönt att det är fredag! Jippi! Sen ska jag hem, sen ska vi iväg och träna ca 1 timme, och sen ska vi köra iväg mot Rikards föräldrars stuga i fina Småland. Ska bli skönt att komma iväg en runda. Ska ta med kamera och grejer, och förhoppningsvis kan jag uppdatera något när jag är där uppe. Hoppas blogg.se appen fungerar som den ska bara..

Uppdaterar när vi är på väg iallafall, hoppas alla får en riktigt fin fredag!
 
Puss! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0