Så nöjd!

Efter att ha stått och väntat en evighet på tåget kom jag faktiskt iväg, om än försenad, men väl på plats blev jag varmt välkomnad av Charlotta och Lena. Trevligare människor får man leta efter, de är så underbara. De känns ärligt trevliga, inte fjäskiga, utan ärliga och väldigt goa! Är så nöjd med dem så ni anar inte.

Rekommenderar dem varmt. Deras kunskap är svår att mäta mot andra, och de är väldigt noga med att allting ska vara lagom och väldigt snyggt. Gillar vi! 

Mina injektioner i näsan är inte helt borta, och då var det tydligen i mars förra året som jag gjorde det sist. Har alltså hållt otroligt bra. Lite behövde fyllas på, så det gjorde vi. Uppe vid början av näsan samt precis innan nästippen. Blev superfint och nu är den helt rak igen! Är så nöjd med denna lösningen för mitt ansikte, och är så tacksam över folks kunksaper.

Ego Estetica fyller också läppar, rynkor, kindben, käkar m.m. De skulpturerar på ett helt fantastiskt sätt, och man känner sig trygg. Det kostar inte många slantar egentligen för de underverken de gör, och när man vet om att allting går till som det ska (man får passa sig för de som är slarviga och inte ser till kundens bästa utan bara pengar), så känns de pengarna väl värt det.

Besök gärna deras sida som har fått en fin design, klicka HÄR!

Tusen tack återigen Ego Estetica, ni gör att jag kan titta på min drömnäsa utan att operera mig. Tack! ♥
 
Ni får en liten snabb, väldigt mörk bild från denna skrivande stund... ser ni? Rak och fin! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0