Oförglömlig kväll

Jag vill för det första börja tacka alla som närvarade igårkväll.

Jag och Rikard var ordentligt laddade och vi visste att bandet skulle göra ett superjobb, men bandet Karavan gjorde ett jobb som var så mycket mer än det.


Jag började själv med låten "Paranoid" av Black Sabbath, och publiken gav en fantastisk respons. Aldrig varit med om att folk gått upp på dansgolvet och rockat loss till den.. fantastiskt.

Sen kom Rikard upp på scenen och körde "Love Bites" av Halestorm med mig. Precis därefter, så lade Rikard av sig gitarren, tog en mikrofon också körde vi "Out In The Fields" av Gary Moore.

Det var ett sådant fantastiskt ÖS! När man vände sig om mot bandet såg man att de rockade loss precis som vi. 10-15 minuter kändes som 2 minuter, och allting var över på ett kick.. tyvärr. Jag hade kunnat fortsätta i timmar känns det som! 

Är så tacksam för alla som kom dit.. Jag kände mig direkt välkomnad på scenen när mitt namn ropades och man hörde alla underbaringar skrika. Det var enormt smickrande, och alla goa kramar man fick efteråt. Nä, ni ska verkligen ha tusen tack. Det var första gången efter The Voice jag körde ren rock offentligt, och jag kände att jag verkligen valt genre. Jag var hemma. 

Ni ska ha tack allihopa. Även bandet Karavan ska ha en STOOOR eloge. Er vill jag ha med på turnén sen, det vet ni.

Sist men inte minst.. Rikard. Jag är så stolt över dig. Du är en helt fantastisk musiker, och din sång var.. helt otrolig. En äkta rockröst har du, och den bör utnyttjas mer. Detta var inte sista gången. Jag är så stolt! 

Tack återigen allihopa. Ni gav mig en oförglömlig kväll! ♥



Jag innan spelningen igårkväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0