Matprataren

Äntligen, efter typ 4 månader har min fina vän Malin äntligen kommit hem efter en lång tripp i asien. Allt från Thailand till Indien osv har hon besökt och hon har varit på ett rejält äventyr. Är så glad för hennes skull. Nu är hon hemma igen, och jag har fått tillbaka en vän jag delat många fina minnen med. Som jag längtat, herregud. Har liksom ignorerat mina känslor i flera månader, ibland har det brustit, men man har fått bita ihop.

Min Malin, min matpratare.. haha. Kolla in Malins fina hemsida HÄR. Kostrådgivning är vad hon sysslar med, varför inte boka in en tid nu innan sommaren och få rätt på på dina matvanor? Alltför många tränar, får inget resultat och upptäcker att det är kosten det är fel på. Man kan inte äta vad som helst, inte ens om man tränar, om man vill få resultat. In och kika! 

Välkommen hem ♥
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh fina! <3 Tack för du finns. Är glad att vara hemma för här finns du!

2013-05-02 @ 23:27:55
URL: http://matprataren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0