Manus!

Nu är jag hemma, men jag jobbar ändå.


Manuset skrevs klart idag, men jag ville renskriva ner det och fixa med några detaljer nu ikväll innan jag kände mig helt nöjd. Sen på måndag fortsätter arbetet, ser jag verkligen fram emot. 

Nu ska jag planera lite med mina spelningar, svara på mejl och försöka koppla av en stund innan läggdags. Men, varit en effektiv, och helt fantastisk dag. Det är verkligen detta jag ska jobba med. Mår verkligen så bra när jag får vara kreativ och jobba effektivt med det jag verkligen kan. Där det liksom inte finns några tvivel. Älskar det.

Ha en fin fredag alla, idag händer det mycket och lär bli ett bildregn! Ni får en bild på mig från nu i skrivande stund. Ser trött ut ja, och jag är trött, men så glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0