Loppisrunda!

Har varit med mor min på en traditionell loppisrunda denna mors dag. 

Upp mot bakluckeloppisen i Helsingborg, ner mot Landskrona och stannade på lite småloppisar på vägen, avslutade med Larssons Lager i Landskrona, dem är bara så bäst. Otroligt fina grejer, trevligt café med god fika och bra priser. Jättenöjda är vi, har fyndat som tusan! 

Nu ska vi snart in på middag med min familj, Rikards familj och hans brors familj. Blir en trevlig morsdag middag, plus firandet av hans far som nyss fyllt 60. Blir så mysigt! 
 
Tack för en fin loppisrunda mamma. Jag hade jättetrevligt även om vi var trötta efter gårdagens jippo! ♥


Rikard, jag och sjukt underbara grabbarna i bandet Karavan! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0