Kom igenom

Jodå, jag kom igenom jobbet idag. Var sjukt trött och helt väck hela tiden, men jag kände hur jag stängde in mig i en jobbubbla och bara fick saker och ting gjort.

Just nu sitter jag och Rikard och övar inför en spelning, blir riktigt bra det här. Så fort jag får mer information om spelningen så lovar jag att ni ska få veta. Hoppas många kommer!

Ska försöka ge mig ut på en lång promenad idag istället för gymmet, jag är helt färdig, hade inte kunnat prestera någonting där just nu känner jag. Riktigt drygt, men får hinna med ett pass innan vi åker till stugan i Småland imorgon. 

Nä, dags att hoppa i promenadskorna. Lägger upp en ny bild sen! Med mer fokus på tatueringar. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0