Instängd!

Wow, känner verkligen hur instängd jag på sätt och vis varit dessa två dagar.

Igår jobbade jag länge, klockan blev väldigt sent.. och idag har jag hunnit gymma med Rikard, och nu sitter jag och jobbar igen. Vad sysslar jag med då? Jag övar inför uppträdandet på lördag i Landskrona på Rådhustorget från kl 22, kommer bli riktigt ösigt, hoppas vi ses där? 

Sen jobbar jag faktiskt med hemsida. Tycker det är så kul att vara kreativ och arbeta med bilder, och det kommer bli bra, tar lite tid bara.. mycket detaljer att få med och klura ut. Men det ska gå, skam den som ger sig.

Så här kommer jag sitta resterande av dagen, så tyvärr är jag lite tråkig. Men imorgon, då blir det andra bullar. Onsdag och torsdag kommer vi befinna oss i Ystad och jobbar riktigt hårt, och det kommer dokumenteras. Jag lovar! 

Blir en inspirationsbild just nu.. måste komma in i rätt tankar igen efter min lilla paus. :)




Kommentarer
Postat av: annika

Härliga bilder!!! Mina tankar far mot England, även om jag aldrig varit där... Kram!

2013-05-21 @ 21:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0