Härliga måndag!

Tog gott om tid på mig denna måndag att kliva upp. Har jobbat hårt hela helgen, så att dra sig lite extra i sängen var ordentligt skönt. Ätit en lång frukost också och sett till att bli ordentligt mätt. Har blivit sisådär med ordentliga mål om dagen på det senaste pga. alla uppdrag man farit runt på. Denna veckan är det en aning lugnare, om än en del jobb, men jag kommer ha tid att få i mig mina mål om dagen som planerat. Denna veckan är det nyttigt som gäller med dessutom. Så äggröra på 2 ägg plus keso till frukost satt som ett smäck. 3 timmar tills nästa måltid!

Vi firade en underbar morsdag igår tillsammans med Rikards föräldrar, hans brors familj och min egen mor och bror, pappa är tyvärr bortrest. Det var supergod mat, god dricka och det var verkligen så trevligt. 

Idag har jag lite uppdrag och möten under dagen, och det enda som kan göra mig irriterad idag är kommunikationen med bussar och tåg här. Det är så otroligt dåligt att man vill lägga sig på marken och protestera, men då kommer jag ju ingen vart? Ska bli spännande och se vart det leder idag, jag är iallafall taggad. Resten av dagen sen blir bara musik och förberedelser. ♥


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0