Godmorgon!

Idag blir det en fredag med körande hit och dit, men med väldigt mycket roligt jobb! 

Ska ner till Ystad lite senare mot eftermiddagen och jobba vidare, blir nog rätt sent, men ska försöka klämma in ett gympass efteråt om det går för sig.

Jag måste dock bara visa er en sak nu innan jag ska göra mig iordning för dagen. Jag fotograferades som sagt igår i en ytstyrsel och smycken från en amerikansk designer. Har hittat hennes shop nu, och alltså.. jag måste visa er. Hon har så fina grejer att jag dör lite inombord. Hon tar gamla vintage grejer och skapar nytt, det är helt fantastiskt vackert.

Ni hittar den HÄR!
 
Vi hörs lite senare, och igår nådde Eleine's fanpage på facebook 500 gilla, så glad ni gör mig. Håller på att snickra ihop en liten tävling som blir av vid den 666:e gilla... ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0