Gilla?

Godmorgon! 

Har precis tryckt i mig en massa frukost inför denna långa dag. Kommer runt halv elva bege mig mot Malmö där jag ska vara hela dagen. Först en riktigt rolig plåtning och efter det möte/fika med Johanna. Ska bli riktigt roligt idag. 
 
Så ska snart påbörja grundsminkningen innan jag åker, så lägger jag resten på plats. Försöker skriva normalt men har en överkelig katt i ansiktet hela tiden när jag sitter här vid datorn, man spottar snart hårbollar.

Så om blogg.se-appen fungerar som den ska kommer det en update eller två under dagen innan jag kommer hem. Tills dess kanske ni vill in och gilla min fan-page på Facebook? Den hittar ni HÄR!
 
Foto: Natalie G Sundling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0