Fin valborg

Hade verkligen en fin valborg igår här på gården. Blev lite knytis, och det var väldigt trevligt sällskap och massa god mat. 

Riktigt lyckad kväll, om än väldigt kallt, men det är ju tur att man kunde gå in i värmen och sitta där tills ett tag efter midnatt, hehe.

Imorgon är det jobb igen, sen på fredag åker jag faktiskt till Småland. Rikards föräldrar har en stuga där vi alla ska åka upp till. Männen ska bygga lite vedbod och grejer, och vi ladies antar jag får göra mat osv. Jag ska passa på att försöka koppla av, andas in den underbara skogsdoften och den härliga luften, och gå mycket promenader. Ligger precis vid Bolmen så kameran kommer åka med, hoppas på att mitt internet på telefonen fungerar så jag kan uppdatera lite därifrån åtminstone. Kommer samla på mig massa bilder tills söndagen när vi åker hem iallafall.

Nu så ska vi snart åka och lämna mammsen vid bussarna i Helsingborg, hon ska åka upp till Göteborg och därifrån ta flyget med sin väninna till New York. Önskar henne all lycka därborta och jag hoppas allting blir en fantastisk upplevelse. Det har min fina mamma förtjänat.

Nu, lite bilder från igår.. 


Rikard visar sitt rätta jag..







Min fina.. När han inte gör massa roliga miner, är han även då så underbar att bara titta på. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0