Bra arbetat

Då är jag hemma igen efter många timmar i Lund. Vi arbetade vidare på manuset som nu är färdigt till musikvideon. Nästa gång vi jobbar ihop igen är på fredag, och då ska vi samla ihop rekvisita och börja planera upp vad som ska spelas in först. Väldigt spännande, men intensiv process.


När jag ändå var i Lund mötte jag upp Ida efteråt och pratade igenom en massa, det behövdes verkligen. Så nu är jag hemma och ska kika lite på låtarna till kommande evenemang. Tonarter, form på låt osv. Så jag är sysselsatt resten av kvällen.

Tack till alla fina ni som har lämnat fina kommentarer idag. Det värmer något så extremt inombords. Det är tufft, väldigt, väldigt tufft just nu. Men skam den som ger sig.. eller hur? Man får försöka bryta ner sin vardag och nästan börja om på nytt. Som att formatera en dator. Jag vet vad jag vill, jag vet vart jag är på väg och jag är så nära målet. Oro över pengar och massa måsten får inte hindra mig. Det ska gå.

All kärlek till er underbara människor som läser. ♥
 

Kommentarer
Postat av: annika

Fan vilken fin bild!! Kram

2013-05-14 @ 12:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0