Trött

Sitter här och fast att jag varit vaken i ca 40 minuter vägrar ögonen samarbeta med mig. Grusigt, tungt.. blöö. Vill ju sova lite till! 

Gillar att dra iväg till mitt jobb visserligen, så inte det. Men jag har verkligen en lång och fartfylld dag framför mig. Gymmet ska hinnas med, förberedelser inför kvällens sånglektioner ska göras. Blir mycket. Men lär somna snabbt och gott ikväll iallafall.
 
Igårkväll satt jag och förberedde inför en videoinspelning jag har i helgen. Kan inte säga för mycket, men har med vårt projekt och skivan att göra iallafall.. Vi kommer åka iväg en bra bit, ändå inom Skånes gränser, nästan iallafall, och göra detta på lördag. Så är en del att tänka igenom! 

Nu måste jag slänga i mig ett äpple och sen dra mot jobb. Ha en fin onsdag allihopa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0