Toys 30 års fest!

Bilder från festen igår. Tack Toy för en fantastisk kväll med Malmös bästa sushi, och underbart Moët Champagne som dryck. LYX! Det var väldigt mörkt på Chill Out Sushi, mysigt såklart, så iPhonen fick kämpa, men ignorera kornigheten..

Fick stressa iväg som en idiot då jag såklart skulle byta om femtioelva gånger för att det inte kändes bra, och sen hann bara ta en snabb bild när kavajen stramades åt för jag skulle lyfta min armar och var liksom på väg bort, haha Rikard försökte där medan jag stressade fram och tillbaka.. stackaren. Men iallafall, så hade jag på mig en svart spetsbody, jeans och en kort midjekavaj. Bilden blev alldeles för suddig men, här är ju bilder på massa annat! 


 



 
 

Rikard ÄLSKAR Sushi. Han spanade in...


Började bita sig i läppen och undrade; "NÄR FÅR MAN LOV ATT BÖRJA?!"


People.


Rikard har rakat av både skägg och hår. Hur kan en man klä i typ allt? Orättvist, men jag gillar't!


Jag äter vanligtvis inte fisk, men har börjat lära mig att äta sushi. Med lax och tonfisk går det bra hur bra som helst, och med rätt soja så är det nomnom! Blir mätt fort dock. Tur man har Rikard som kan ta alla rester.. haha.

På väg hem :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0