Torsdag

Fåglarna kvittrar utanför men snön regerar på marken ändå. Det är så trist! Jag vill ha vårsolen nu. Vill kunna gå i jeans, klackar, och bara skinnpaj.. Behöver den energin som kommer med våren. Nu känner man sig bara som en zombie.

Igår gick både sång och dans superbra. Pole dancingen jag går på hos LL Dance Studio är makalöst bra, och vi har alltid lika bra. Det var lite nya utmaningar igår, men det gick bra ändå, skam den som ger sig. Men vissa dagar är man verkligen svagare än andra.. det märktes i händerna, haha. Men kul var det!

Idag ska jag bara jobba, sen till frisören, sen har jag inte mer planerat direkt förrän på fredag. Ser ut som att jag eventuellt har en plåtning efter jobbet då, inväntar svar från fotografen under dagen.

Så, vad gör man när man inte har någonting planerat och känner sig lite rastlös? Träning. Får bli ytterligare ett konditionspass idag då tror jag. 

Vill önska er alla en fin dag! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0