Skärtorsdagen

Torsdagen är här, det betyder att det är ungefär som fredag och sista arbetsdagen denna veckan. Sen har jag ledigt fram tills på tisdag!

Vaknade upp och känner mig trött fast att jag fått sova, halvseg i kroppen... vill inte bli sjuk eller någonting nu, inte lagom till påsk! Men det ska nog reda sig. Vitlök brukar hjälpa, och fast att det är oerhört starkt, och man luktar väldigt äckligt efteråt, så att käka två vitlöksklyftor, rakt upp och ner, är en bra grej. Nyss gjort det, och känner hur illa jag luktar, haha, men jag hoppas det kan hjälpa till lite på traven så jag slipper bli sängliggandes om det skulle gå så långt.. 
 

Bild lånad från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0