Sing in Silence

 
Har lite svårt att varva ner ikväll.

Behövde lite terapi, så drog igång Sonata Arctica och har nog suttit och lyssnat i snart 2 timmar medan jag suttit lite vid datorn och ja.. inte gjort alltför mycket. Laddar upp mentalt inför imorgon. Dags att sjunga då, enda problemet är att det är så tidigt.. kl 7.30 ska jag vara uppvärmd och redo. PHUUU! Men, dessa företagsfrukostar är alltid så otroligt trevliga och mysiga när det är så på morgonen, så det är bara de fem första minuterna man kliver upp ur sängen som är jobbiga, sen blir det bra. Det vet jag om.

Så, önska mig lycka till, så får ni sova gott. 

Rensade förresten vår systemkamera innan jag tog en kvällsbild på moi, och hittade en fin bild på äldsta katten Diesel som Rikard tagit. Nedanför den ser ni mig, bild från ikväll. Godnatt! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0