Morning :)

Godmorgon alla fina!

Ni är så många nya som verkar titta in här varje dag, och det glädjer mig. Så roligt! Man blir ju nyfiken på vilka ni är. Vågar ni så får ni gärna lämna någon kommentar och säga hej åtminstone! :)

Det där med att sova en hel natt gick inte riktigt som jag tänkt mig. Är galet trött, förstår inte varför man är så orolig? Varför vaknar man så flera gånger om natten? 


Ska hoppa i lite kläder och köra iväg till jobbet, längtar till träningen efteråt, ska bli så härligt! Glöm inte att följa mig på Instagram, @MissEleine :)


Kommentarer
Postat av: Sara Olsson

Hej hej! Jag är en av dem som kikar in i din fina blogg då och då! :) Kul att läsa vad som händer i din vardag och dina projekt. Kram på dig! :)

Svar: Så glad jag blir kära du! Ta väl hand om dig :) Kram!
ELEINE

2013-03-14 @ 07:55:04
URL: http://sararodett.blogspot.se
Postat av: Mia

Hej! :-)
Klart vi inte missar att kolla här med jämna mellanrum.Händer ju nåt med dig heeeeela tiden... :-)

Ha en underbar dag!

Mia

Svar: Haha, så roligt att höra. Det värmer :) Ha det toppen!
ELEINE

2013-03-14 @ 09:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0