Morgonpigg?

Godmorgon! Äntligen är fredagen här.

Jag har just nu i skrivande stund två katter runt omkring mig som leker järnet av sig. Jag sitter här som en zombie. Inte liiiiite trött heller. Tänk sen när det är vår ute, så mycket lättare det är att hitta energi och glädje då, speciellt på morgonen. Nu är det vitt/grått ute, massa dimma, och jag insåg precis att bilen kommer ta en evighet att skrapa. Haha, men... ja, det är ju iallafall fredag.


Som jag sa igår så laddar jag inför festen ikväll. Inte en aning om vad jag ska ha på mig. Så lagom att komma nu och inte ha en aning.. inte ofta man klär upp sig. Klänning känns ju inte så himla lockande pga vädret. Men hur tråkig är man om man har ett par tighta jeans, snygg topp och kanske en snygg skinnjacka? Ouh, jag vet inte. 
 
Sak samma, det löser sig nog tills ikväll, hoppas jag. Ha nu en fin dag tills vi hörs lite senare! ♥


Fick en fin solnedgång igår iallafall, ljuset var magiskt när det sipprade in genom fönsterna hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0