Längtar!

ÅÅH det här går ju bara så bra. Låtarna till galan är suveräna. Ulrika som håller i det i år är ju fantastiskt duktig. Hon har verkligen fått ihop det här kan jag lova, kommer ni på galan förresten? Detta året är både idrott och näringsliv ihopslaget så galan kommer bli ännu större, och ännu mäktigare än tidigare år. Känns väldigt roligt att Peter Settman är i spetsen och leder oss igenom kvällen, han är enormt professionell och har en avslappnad stil när han är uppe på scen. Klockrent!

Fick förresten en väldigt rolig förfrågan idag som har med Landskronas 600-års jubileum att göra, och jag har tackat ja. När jag vet mer och det blir mer aktuellt så ska ni få reda på det. Kommer behöva lite av er hjälp och ert stöd, så hoppas ni vill! 

Nu har jag övat färdigt för idag känner jag, och ska luta mig tillbaka i soffan, kika efter lite unika och snygga gothkläder, och titta lite på något Archer avsnitt tror jag.


Önskar er en fin kväll. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0