Godmorgon.

Måndagen är här. Den ser kylig ut! Men solen verkar trotsa sig fram. Hoppas den håller i sig. Direkt efter jobbet idag ska jag iväg med TekPhoto och fotografera en liten stund. Alltid roligt att träffa ny fotograf, ny kontakt. 

Senare ikväll blir det att storhandla. Hur kul låter det? Men måste verkligen. Nu har vi inte mycket kvar i kylskåpet, haha. Förr småhandlade man liksom hela tiden, och det tog bara tid från en.. så nu kör vi på storhandling rejält istället så slipper man tänka på det. Väldigt skönt får jag säga!

Imorgon väntar mycket musik efter jobb. Jag längtar verkligen.


Ska skala mina ägg och packa ner all mat till jobb, sen ut och skrapa rutorna på bilen.. yey.
 

Från min senaste fotografering, här tillsammans med fotograf Gisela Ackerup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0