Fredagen försvann?

Tjolahopp vad tiden flög iväg idag.

Efter plåtningen med Fotograhlen idag, som för övrigt var skitrolig, och väldigt basic men vi körde vad vi kunde under tidspress, snö, och ingen speciell outfit, så drog jag iväg mot gymmet, körde kondition. Sen resten av dagen blev väldigt improviserad.

Har haft det jättetrevligt, och jag gick och köpte mig en grej i stan efter träningen som jag verkligen, VERKLIGEN, längtat efter. Jag har levt snålt, och sparat.. men imorgon ska ni få se.

Någon som kan gissa rätt kanske på vad det är? Den som gissar rätt får sin hemsida/blogg länkad här imorgon! 


Hoppas ni haft en minst lika fin fredag som jag har haft. Godnatt! 



Kommentarer
Postat av: gunzan

Skinn jackan????

2013-03-23 @ 09:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0