Fredag! :)

Så härligt, det är fredag. Det blåser som in i här dock, och går man ut står håret typ rakt upp? Tjusigt. 

Jag och Rikard åkte direkt in till stan efter att jag slutat jobba iallafall och gick och  tog en liten fika på Trädgårdscaféet, och handlade lite smått och gott till kvällen. Ska laga mat nu, ta det lugnt, och för min del blir det upp tidigt imorgonbitti.

Jag, Amanda Stiverius och några andra inblandade ska åka långt härifrån, upp mot gränsen till Blekinge och spela in delar till min kommande video, ska bli sjukt roligt! Känns spännande. Hoppas på ett toppenresultat. Fast jag tvivlar inte. Amanda är så otroligt duktig på allt som kräver kreativitet verkar det som. Hon designar egna FANTASTISKA skor, fotograferar som en gudinna, filmar och klipper magiskt bra.. ja, hon är awesome. Ska bli ett sant nöje iallafall.

Så, nu ska batterierna laddas inför morgondagen. Ska inte göra alltför mycket denna kväll kan jag lova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0