Fin kväll!

Vilken påskmiddag min mor hade anordnat.. herregud. Tror lätt att jag gått upp 2 kilo ikväll, haha. Inte ätit mycket sen i förrgår, och nu åt man på tok för mycket.. magen bara svällde som en ballong. INTE BRA. Haha! Men tusen tack fina mamma, det var way to much men fy tusan så underbart det var.


Fick en liten sneakpeak på bilderna från TekPhoto, och det kommer bli sååå bra. Hon är i England just nu och kommer färdigställa bilderna när hon kommit hem, så ni får hålla er i skinnet en liten stund till.. men det kommer bli. Är supernöjd med Tilda! Jättego och talangfull tjej. Längtar tills jag kan visa er. 

Nu blir det läggdags för min del, är helt slut. Märks att man inte är helt hundra ännu. 
 
Godnatt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0