Uträttat!

Vilken bra dag det är. 

Var på möte i Helsingborg om musik, gick superbra. Skriver mer när det blir aktuellt, men det kommer ge er möjlighet att komma och lyssna på oss och ta en god dricka/bit mat och bara njuta. Men inte några vaggvisor dock.. haha! Så roligt, helt ivrig nu!

Sen var vi och fixade lite fler smådetaljer inför musikvideon. Många små detaljer som ska fixas, och vi gör ju så extremt mycket själva, men det tycker jag är roligt, jag får vara extra pysslig. 

Ska på mitt andra privata möte kl 17, så fram tills dess ska jag pyssla och ta det lite lugnt. Morgondagen kommer bli lång, med mycket planering och lägenhetsvisning (tjo?!), men ni kommer som vanligt få hänga på såklart.

Hörs senare! ♥
 

Lite kärlek till er för att ni är så trogna bloggen och följer vad jag gör. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0