Trött

Sista testfilmningen gick superb. Har med lite eld att göra, och det blir toppen. 

Vi gav oss iväg efteråt in till stan för att träna, men under andra halva av passet fick jag avbryta. Tror det är tröttheten efter en väldigt lång dag som tar ut sin rätt. Blev lite illamående, också har jag fått ett dumt munsår som säkert tyder på en förkylning i kroppen.. så jag avbröt, satt och väntade ut Rikard och är nu hemma. Som det ser ut nu ska jag sova ut imorgon, sen får vi se vad som händer. Har en del i musikväg att göra såklart, men det är skönt att jag kan skjuta på det 2 timmar på en dag om jag vill om jag t ex måste sova ut lite till. Jobbar ju sena nätter, och hjärnkontoret är igång 24/7, även om jag älskar det så måste kroppen få vila. Har man ju lärt sig nu efter allt som hänt..

Så, nu släcker jag ner för idag. Trots smärta och lite illamående ler jag ändå mot er och önskar er en godnatt. ♥
 

Liten bild från i vintras..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0