TÄVLING!

Alright people, då kör vi! 

Vi har nått 566 likes, alltså är det enbart 100 likes kvar tills vi når den klassiska metalsiffran 666.. 

Såklart måste man ju ha en tävling då. Att dela min fanpage som ni hittar HÄR, och få fler att gilla den gör att vi kommer nå målet väldigt fort. Den 666:e gillan kommer att vinna en specialdesignad tröja som ni kan se en liten prototyp på nedan. Den finns ännu inte, för att vinnaren ska ju absolut få den i rätt storlek! Bra va? 

När vi då når 666 gilla kommer jag dra ytterligare en vinnare utav er som har hjälpt till att dela min sida som ett stort tack, och då kommer den personen även vinna något såklart, fast.. det håller jag faktiskt hemligt ett litet tag till! ♥

Då kör vi, tack alla ni fina som gör allt möjligt för mig. Let's go!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0