Stort tack!

Jag blev så glad när Posten trillade ner i lådan idag.

För någon vecka sedan delade jag och Rikard ut lite reklam i Landskrona, hjälpte till lite, och när vi kom till ett område träffade jag på lite bekanta ansikten. Pontus är en kille jag träffat på under flera spelningen, och där satt han på sitt boende med pool, solstolar och bara hade det bra. Vi gick fram och hälsade och han blev så glad, visade oss runt i hans fina lägenhet, och han ville ta lite bilder när vi var där. Jättegulligt!

Så helt oväntat fick jag brev på posten idag med bilderna han tagit och ett fint vykort till mig och Rikard.. så gulligt att han skrivit Rikard Liljestam. Rikard heter ju Ekberg, men det var bara så otroligt sött tyckte jag.

Stort tack Pontus, det var verkligen en fin gåva en helt vanlig onsdag. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0