Ny vecka :)

Ny vecka är igång och jag har varit igång och ringt x antal viktiga samtal redan.

Det blev verkligen en lång dag igår, men det kommer bli oerhört bra resultat för FAS III musikvideo. Längtar nu tills vi drar igång med vår ordentligt. Inom de närmsta två veckorna kommer vi vara igång.. I'm so excited! 

I eftermiddag kommer jag även möta upp Johanna för att jobba vidare med vårt lite hemliga projekt. Kan ju inte säga så mycket mer om det nu, men det är oerhört roligt. Däremot kommer Johanna även hjälpa mig med kläder till Eleine. Vi tänker snygga, bra grundkläder man kan mixa med många olika tillbehör i form av korsetter osv, så har man en bra grundgarderob.

Ska ringa ett rätt viktigt samtal här nu, så är lite pirrig i magen men det bör gå bra. Skänk mig en tanke och önska mig lycka till! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0