Kväll

Då var denna lördagen över, nästan iallafall. Jag och Rikard har precis slagit oss ner i soffan för att varva ner. Väntar ännu en lång dag imorgon!

Ni förstår, Rikard är verkligen en naturbegåvning när det kommer till musik/film/bild osv. Han kommer sköta det mesta av kameran under musikvideoinspelningen. I vårt skivbolag är också värt att nämna att det är som en andra familj, vi hjälps åt! Fas III är ett par unga, lovande grabbar som nyss släppt sin nya singel. De ska spela in musikvideo i Ystad imorgon och Rikard är kameraman 1, så jag kommer hänga med ner dit, ta lite foton och dokumentera inspelningen tänkte jag, så ska ni få tjuvkika lite sen. Roligt kommer det bli iallafall!
 
Vill ni följa uppdateringarna från vårt skivbolag är det bäst på skivbolagets facebook sida. Den hittar ni HÄR!

Ha nu en fin kväll allihopa, kika in imorgon för att hänga med under inspelningen i Ystad. Ni är bäst! Just det, förresten, tack till alla er som kommer vara statister i musikvideon. Så glad för alla som har hört av sig, stort tack. ♥
 
 
Jag och Rikard på ett bröllop för några veckor sedan..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0