It's friday!

God förmiddag allihop!

Fredagen är här, och den är efterlängtad. Har såklart en del jobb, men ska försöka att koppla av lite mer än vanligt på helgen tänkte jag. 

Jag mår bättre nu idag än igårkväll! Behövde nog mina timmars sömn. Men min tandvärk (jäkla visdomständer..) håller i sig än. Jag har liksom inte direkt plats till mina visdomständer, och när jag får någon förkylning i kroppen rör de sig gärna där bakom tandraden vid käken och ömmar något fruktansvärt. Men, det bör vara över om någon dag till tänker jag!

Jag har nyss tagit en god proteinshake, ska borsta tänderna och köra iväg till Lödde en stund. Ska träffa fröken Stiverius, det var ett tag sen! Ska käka lite frukost ihop. Blir mysigt.

Ikväll jobbar min bättre hälft, så då får jag jobba undan lite av mina musikuppdrag tänkte jag mig, så kan man bara ha en underbar lördag tillsammans imorgon.

Men, dags för tandborstning och påklädning! Ni får en grym låt här nedan tills vi hörs igen. Såg 5FDP på Sweden Rock. Minst lika bra live. Underbart bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0