I telefon

Sitter och ringer mina samtal jag ska ha avklarade nu under förmiddagen. Vi ska snart bege oss och storhandla, sen hemåt igen och ska förbereda lite coola grejer inför torsdag. Vi ska t ex göra eget, gammaldags papper att skriva på. Kommer bli spännande, ni ska få se processen sen! :) 

Rikard hängde med på fotograferingen jag och Gisela gjorde, kommer upp en ny bild där sen.. fick ett par stycken tillsammans som blev väldigt fina! Kika in lite senare..
 
Missa nu inte min tävling på min fanpage HÄR. Som sagt, till er som hjälper till blir det fina tröstpriser! ♥
 
Ispiration till lite senare.. så häftigt! Måste även lära mig lite gammaldags skrivstil.. någon expert där ute?
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0