Gammalt papper?

Nu har jag även varit iväg och storhandlat själv, gick hur bra som helst. Dock inleddes det med en rätt tråkig incident.

En kvinna som hade lämnat två småbarn ( vi snackar 0 - max 2 år gamla), i bilen. 4 rutor var några centimeter nervevade, men de flesta med vett förstår att det inte riktigt hjälper fullt ut. Hemskt, och hon tog verkligen inte åt sig eller förstod allvaret när jag konfronterade henne. 

Det är iallafall polisanmält, och jag hoppas hon lär sig en läxa. Det var liksom inte bara en liten mjölk hon hade köpt.. utan minst 1 hel kasse med grejer, och även om det hade varit en liten mjölk hon skulle handlat så gör man ÄNDÅ inte så. Suck på vissa människor. Inte konstigt att hundar och barn dör i bilar. 
 
Nåväl, experimentet med gammalt papper är färdigt iallafall. Rikard var en klippa på det där. Med kaffe, soja, och lite eld i kanterna blev det perfekt. Det vi ska ha i början av inspelning nu på torsdag ska dock inte vara så slitet, men vi drog på lite extra för att se hur långt man kunde gå och hur bra det skulle bli.. Coolt va? 

Nu ska jag förbereda hemmagjorda burgare som ska grillas på stranden tillsammans med Amanda Stiverius. Mys!

 
Lite hemlig text runt omkring.. får ju inte avslöja för mycket nu inför videon! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0