Brr...

Det är verkligen höst utanför idag. Jag hade velat krypa ner med min filt, kaffe och bara mysa hela dagen, kanske skriva någon bra låttext.. hm, det lockar!

Men idag kan vi ÄNTLIGEN åka till gymmet. Vi har haft så mycket att göra från i onsdags att vi inte varit där sedan i tisdags. Jag har abstinens! Vi är där egentligen oftast 4-5 ggr i veckan, dessa två gångerna känns ju knas. Ska bli skönt iallafall att träna ett ordentligt pass senare. 

Senare ikväll ska vi faktiskt på Diggiloo i Landskrona. Jag, mamma och svärföräldrarna ♥ Men jag måste medge att vädret lockar inte alls att sitta ute i 3h och lyssna på musik. Jag hoppas det vänder.. annars är man ju inte så pepp tyvärr. Håller tummarna.

Nu håller jag en sen, lång och väldigt god frukost medan mina katter stryker sig runt benen. Det är en äkta myssöndag.. det märks.

Lite inspiration för att starta dagen tror jag behövs för min del. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0