Bästa sångpedagogen!

Det var så obeskrivligt skönt med en sånglektion. Var så längesedan, och det var härligt att känna att man inte tappat det helt, haha.

Maria Peterzon heter hon, och hon är en utav landets absolut bästa sångpedagoger, och har haft elever som t ex Timbuktu, Promo, Agnes m fl. Hon vet vad hon gör, och efter en timme har man verkligen kommit ner i rösten och du låter som du bör göra. Inte ansträngande alls för halsen. Ring henne och boka sånglektion på 070 - 55 66 120, jag kan garantera er att ni inte hade ångrat er. Hon är bäst. Finns en anledning till att jag gått till henne i 15 år (ändå provat andra under tiden och blivit lika besviken varje gång).


Maria hade med sin son Theodor iallafall, och medan Rikard hade sin sånglektion spelade vi xbox och busade. Vilken energisk ålder det är när de är 5 år.. herregud. Haha! Men underbar är han. 

Ska städa lite här, göra mig iordning i lugn och ro, och jag och Gisela ska fota kl 19 istället, inte lika stekig sol då, lite skönare faktiskt. Min hud dör ju lite av denna intensiva sol, haha.


Sötaste Theodor ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0