Alltså wooooow....

Godmorgon/goddag/hej!

Jag sov alldeles för länge idag, men snacka om att man var helt slut efter igår.


Vi hade en helt otrolig dag på Sweden Rock. Enda nackdelen med att man bara är där över dagen utan camping är att man kan inte gå tillbaka till sitt tält/husvagn/stuga och vila en stund när det är någon akt man inte är intresserad av att se.. så vi var verkligen lagom trötta. Vi kunde antingen stå upp, sitta i gräset eller lägga oss ner en liten stund. Haha, så möra i benen alltså, men så värt det.

Jag fick se otroligt konserter. Sonata Arctica, Five Finger Death Punch, Kiss mfl. De jag nämnde nu var utan tvekan mina favoriter. Sonata har jag tyckt om sen länge och fick även chansen att träffa dem och få signering.

Jag är den typen som inte riktigt ser folk som gudar utan det ÄR vanliga människor, aldrig blivit hysterisk/börjat gråta osv. Igår fick jag chansen att få säga ord till Tony Kakko, sångaren i Sonata som skriver all musik, och tacka honom. Det var liksom inte mer med det, men det betydde mycket för mig. Han är min största inspirationskälla inom musiken, så det var rätt coolt att bara få tacka. 

Träffade massa underbara människor, bland annat Filippa. Det var så otroligt roligt, som man längtat. ♥

Så ja, idag ställde jag absolut ingen klocka och det resulterade i att jag sov väldigt länge, oops. Men, snart ska vi iväg och göra lite ärenden i stan, träna, och sen blir det musik. Lite uppträde imorgon att gå igenom.

Lite bilder från igår. Tack alla inblandade! Nästa år blir det 3-dagars med camping, utan tvekan.


Trying to be serious..


Failed. ♥


Mycket folk.. dubbelt så mycket på kvällen sen. Ni skulle sett när Kiss spelade. Wow! 


I väntan på Sonata Arctica..


Yeah. Känner medlemmar i Kiss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0