Ägg med shake

Godmorgon!

Denna söndagens planer blir lite annorlunda. Regn spås mot kvällen så jag och Gisela får hoppa den grymma fotograferingen vi tänkte göra.. ska nämligen vara utomshus, nere vid havet. Så himla trist.. så nu vet jag inte alls vad som ska hittas på. Rikard jobbar helnatt från och med kl 18. Men får väl se, städar upp lite och övar antar jag. Har ju lite övning att hinna med innan han sticker iväg mot kvällen!

Nu har jag gjort mig min smala frukost, 2 goda ägg med en proteinshake med smak av jordgubb. Till det tar jag multivitamin som heter Fit & Smart, fröken Perrelli som tagit fram den. Än så länge verkar det överraskande bra faktiskt.

För er som inte gillar min fan-page, in och gilla är ni gulliga. När vi når 566 likes kommer jag utlysa en tävling! 
Ni hittar den HÄR!

Då startar vi denna söndag ♥ 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0