Upplevelse

När det är en bra konsert, då mår man riktitigt, RIKTIGT bra.

Hardcore Superstar inledde igår, värmde upp publiken rätt bra, och när Mustasch tog över drog det igång ordentligt. Sen väntade vi en liten stund, sen var det dags för Def Leppard.

Alltså jag är så överraskad på alla sätt. Det lät så sjukt bra. Han sjöng otroligt bra, bandet var tight, allting bara satt. Ljus- och ljud var också helt otroligt. Jag var som sagt väldigt överraskad, gick in med förväntan att det kanske skulle vara OK. Att få höra en utav mina absoluta favoritlåtar "Animal" live, med den kvalitén.. ja, jag var lycklig.

Jag hade väldigt roligt med min mor, som verkade nöjd med sin dag. Vi hade väldigt trevligt tillsammans, även om det var lite kallt mot kvällen. ♥
 




 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0